2012. június 19., kedd

Vakrandi megbeszélve!

Gyerekek köszönömmmm! Nagyon jó érzés már 800-nál tartunk. Ez a blog nem rég indult ezért is iszonyúan örülök. Ezt a részt direkt csináltam rövidre. Egy kis kedv csináló. Annyit kérnék TŐLETEK, hogy terjesszétek, a blogot. Meg mint már az előző résznél is írtam, bedöglött a rendszeres olvasós ikon, ha valakinek már volt ilyen, és sikerül visszaállítani az kérem segítsen. előre is köszi :)

és jóóó olvasást <3



Amint hazaértem, kedves bátyáim letámadtak. Elkezdtek bombázni kérdésekkel. "Kivel voltál?", "Miii?", "Mit csináltatok?", "Biztos uncsi voltál vele", "Meghívtad a bulira?",......mire minden egyes "értelmes" kérdésre válaszoltam volna bele is őszülök, így lehadartam nekik: "Odajött értem a suli elé, és elvitt a városba. Sétáltunk meg beszélgettünk. Akart nekem venni egy fülbevalót, de nem hagytam. Meg akart csókolni, de nem hagytam. Hazahozott, én meg elhívtam a bulira. huhh asszem ennyi Na elégedettek vagytok fiúk? - eléggé fintorogtak.
- Hááááát - üvöltötték kórusban. Fölkaptak, és fölvittek a szobámba. - Namármost csajszi - mondta affektálva Fredi - hallottuk, hogy fasírtban vagy azzal a Lou gyerekkel. ÉÉÉÉs pont most került a képbe Nate. Szerintünk be kell cserkészned, azt a fiút. miáúúúúú - próbálta utánozni a cica nyávogását.
- Pontosan. - mondta Blake. - Két legyet ütsz egy csapásra. - kérdőn néztem rájuk. - Féltékennyé teheted Louis-t, és lenne egy jófej barátod, akivel lehetne meccset nézni.
- Tádáááááááá - és bepózolt a három fiú.
- És miből gondoljátok, hogy én legyeket akarok csapdosni??? - néztem rájuk kissé elmebetegen.
- Caj cicám, olyan ünnep rontó vagy.
- Jó majd még meglátjuk, lehet valami hasonlóról szó, de még egy kicsit finomítsátok. - vigyorogtam a képükbe.
- Hívd el randizni a hétvégére. - utasított Jake.
- A francokat, először is most voltam, másodszor pedig a fiúnak kell kezdeményezni. Nem hívhatom el?!!!
- Ő most kezdeményezet azzal, hogy érted ment a sulihoz, te sötééééét! - üvöltötték
- Haggyatok békén és kész. - és bevágtam az ajtót. Szívem szerint most fölhívtam volna Louis. A régi Louis-t. De sajnos őt már elveszítettem.

Ajjj basszus fél kettő. Nem tudok aludni. Annyira hiányzik..nem nem érdekel, én MOST FÖLHÍVOM!! Beütöttem a számát, kicsöngött, a negyedik píííííp-elés után fölvette.
- Ki az az elvetemült, aki ilyenkor hív? - kérdezte eszméletlenül dühösen. - Hallllóó? Mily te vagy az???? Hahóóóó? Bocsi vicc volt. Ott vagy?
Kinyomtam vége. Mázli, hogy előtte beállítottam, hogy rejtett legyen a számom. Még csak az kéne, hogy tudja én voltam. Mily...szóval most már olyan jóban vannak, hogy tudják egymás telefon számát.
Kíváncsi lettem. Vajon Nate mit szólna ahhoz, ha éjszaka fölívnám. Naggyon kíííváncsi lettemmmmmmm. De sajnos neki nem tudom a számát. Ekkor látom, hogy a telefonom, világít. A kezembe fogom, és látom, hogy kaptam egy sms-t. Feloldom a zárat, megnézem, de ismeretlentől jött. Kinyitom.:


-Ébren vagy még?


Fogalmam sem volt kitől jött. Csak reméltem, hogy valamelyik osztálytársam viccelődik.


-Igen. Ki vagy?


Gondoltam így korrekt. Ő sem írt nevet, én sem. De most már tényleg kezdett idegesíteni ez a dolog.


-Valaki. 


-Na jó nekem ehhez semmi kedvem. Viszlát. 


-Kérlek még egy kérdést...


-Igen?


-Eljönnél velem, egy One Direction koncertre, jövő pénteken?


Hülye ez az ember? Vicces de egy kicsit magamat is hülyének éreztem.


-El. Miről foglak majd felismerni?


-Kockás ing, kék zakó. És 4 jegyem van, hozhatsz még két embert.


-Hol lesz?
 

-Baaker Street 13-as szám, az Aréna elött.


-Rendben. Akkor ott.


-Köszönöm.


Ez izgalmas lesz! :)




U.I.: És most tényleg csak a 8 hozzászólás után rakom. Ez egy fél-rész lett, az előző viszont rendes. Elég ha oda írtok, mert ez csak egy kis csavarás a történetben. (de persze ide is írhattok, ha van valami hozzáfűzni való) :D

csók és puszi <3<3 ^^


15 megjegyzés:

  1. ÍÍÍÍÍÍÍÍÍ*-* Harooold:DDD Tuti Harry lesz:$$ Siess!:)xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó lett.:) igy tovább.*-* várom a következö részt Fánikám:3
    kockás ing?!:D hmm... zakó? elgondolkoztató ..:DD siess.:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóó lett*.*Már alig várom a következőt:) SIESS!!!:D

    VálaszTörlés
  4. Jó lett. csak kár hogy rövid.. de ez csak egy fél, mint említetted. :DD
    fogadjunk, h a nate az!
    amúgy nem tudom.. én most hallottam először a One Direction-ről. meghallgattam félig egy számukat.
    HÁÁT.. nekem nem tetszettek... mondjuk én ilyen régebbi, meg rockzenét hallgatok. :))
    várom a következő részt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenkinek van egy egyénisége, és ízlése. Nem vagyun egyformák, amugy én is nagyon szeretem a rock-ot! :) (tesóm belém nevelte még kiskoromban) :D

      Törlés
  5. ÚÚÚ, nagyon jo lett, csak kár, h ilyen rövid... siess a kövivel, már nagyon várom :)

    VálaszTörlés
  6. Háát tényleg Harry lesz a Nate !!!! Lassan átpártolok hozzá... Nagyon jó lett ez a fél rész is és IMÁDOM a csaj bátjait :3 Louis elmehet a fenébe .. 3 napja ismeri azt a csajt és éjjel tőle vár hivásokat... azt hittem majd ő lesz az a kedves támogató barát -aki nem csak barát- , de nem ...elmegy az első r*banc után... bocs , de nekem ez jutott eszembe a Milykéröl ... Siess a kövivel !!!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Ma találtam ezt a blogot és nagyon tetszik.Remélem hamar lesz folytatás..

    VálaszTörlés
  8. ÚÚÚ!!! azta! ez tök jó! úúgy izgulok, h most akk ki az a pasi???????
    siess a kövivel pls!!!! majd megkillez a kíváncsiság!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Meg van a 8, úgyhogy MOST AZONNAL hozd a kövit!!!;)<3

    VálaszTörlés
  10. Lányok majdnem sírtam amikor olvastam a hozzászólásokat.(annyira meghatódtam) És ezt csak nektek köszönhetem! lehet hogy másnak ez természetes...nemtudom igazán kifejezni mennyire szeretlek titeket!! <333

    VálaszTörlés
  11. Úúú, Kövit! Kövit! :)

    VálaszTörlés
  12. Jaaaj de szuppcsi muppcsiii úgy várom a következőt!! tutii hogy Pisti lesz XD

    VálaszTörlés
  13. jaa és mellesleg az első kommentelőnek küldeném,hogy NEM KELL,MEGPRÓBÁLNI ELŐRE LELŐNI A POÉNT! (leira)

    VálaszTörlés
  14. ugyanezt a 6.-nak is!

    VálaszTörlés