2012. május 10., csütörtök

Bevezetés! :)




1
-Tudod milyen a kín?Tudod milyen a szenvedés?Tudod milyen ha meghalsz?
Nem, tudom, hogy nem ismered ezeket, de én érted mindegyiken keresztül mentem!
 - Jaj Stefan úgy szeretlek!
- Hazudsz!
- Stefan hogy mondhatsz ilyent-zokogott a nő.
-Láttalak Demonnal a bálon!
- De ő kezdett ki velem, én meg elcsábultam. Nem hagyhatsz itt.
- Nem és ugyan miért nem, mert Demonal itt nincs elég hely casinózni vagy mi van?
 Ekkor a lány átváltozott vámpírrá és kiszívta az életet Stefanból örökre………….még komédiának is wtf????????????????? ez mekkora baromság xddd  LOL

ÁÁÁ bakker sosem leszek író, pláne nem egy Stephenie Meyer! Jah amúgy puszillak bárkivagy én Bonnye. Egy egyszerű lány, pont olyan mint aki mellett az elöbb elmentél. A legátlagosabb kinézetű (!!!) „barátságos”  kis csajszi. Szuper! A bátyám szerint tehetségem van a hülyeséghez. Az lehet, de ő bukásra áll szinte mindenből, és most dobta ki a barátnője! hah Ő hülye, én meg úgy viselkedem mint egy hülye! Voálá és kész a rémrendes család! És akkor még ne is beszéljünk az „Ikrekről” (iker bátyáim Fredi és Blake személyében), meg a munka mániás szüleimről. Két normális lény létezik a házunkban, a kutya Bruno és a macska Fify!!
A fölállás pedig a következő: vannak az ikrek ők 19 évesek,végzősök, minden tök klafa bla bla bla, utána Jake aki 18 és van egy bandája, és ővé a legnagyobb szoba és úgy szintén bla bla bla .És  végül én aki 16 éves. Nem is tudom, semmiképpen sem végzős, bandátlan J kis szobás személy vagyok. 2 barátom van aki megint csak jobb arcok nálam de azért  őtket szeretem és slussz. Haláli nem elég hogy három kamasz fiú vesz körül, csak otthon, de még én legyek a legnyomibb. Ez kész. És mind persze nagyon menők, lazák és (állítólag) helyesek. Ebben a kócerájban külön ki érdemelheti az ember a csodabogárságot azzal, hogy béna. A szüleim is sikeres multi cégeknél dolgoznak. Sokat keresnek, sikeresek. A kutya is fajtiszta Dalmata tenyésztőtöl, a cicus pedig sziámi. Komolyan mondom ha nem láttam volna a felvételt (a szülésről) azt hinném örökbe fogattak!
De annyi jó van a dologban (újkeletű) hogy idén elutazom Hollywoodba. HOLLYWOOD-BA! Még mindig elkezdek ujjongani ha arra gondolok, hogy TELJESEN EGYEDÜL leszek, és a Hollywood Walk of Fame-en majd szürcsölgetem a capuccinómat miközben a gyönyörködöm a város épületein a nyüzsgésen a még nem létező pasimmal. J Én tudtam, én mindig is tudtam, hogy karma létezik! A szüleim konzultálva a sorssal végre megszántak. És most nem fogok elszúrni semmit, és minden csodálatos lesz. Felejthetetlen élmény számomra csak a tudat, hogy leléphetek!.......................Na de várjunk csak, hogy is kezdődött..?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik eddig , igy tovább. ^^ .

    Barbii...

    VálaszTörlés
  2. KÖSZÖNÖÖÖÖÖM!:) Böbe baba nagyon örülök, hogy tetszik <3 *-*

    VálaszTörlés